keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Ja taas täällä


Arvon vapoväki ;)

Tulipas tuossa avauduttua muutama kerran mutta jatketaan kun aloitettiin ;)

Tulipas tänään mietittyä asioita ja huomasin ittestäni taas uuden puolen...
Vittu mä olen myös kateellinen. Yritin miettiä mistä tää kaikki sai taas alkunsa ja huomasimpas vaan että perkele omasta päästä kaikki kiinni... Samaa aikaan Con Liquidsin julkasun kanssa tuli toinen helvetin kova suomi sarja esille. Viikkoa myöhmmin seuraava suomi spesiaali ;)

Helvata mun nesteet on ainoita jotka roikku hyllyillä muiden näyttäessä häviävän hyllyiltä hyvin nopeaan tahtiin.

Tunnen kummankin näistä janttereista ja toivonkin heille suurta myyntiä ja sitä kautta pientä arvostusta heidän panostuksesta Suomi skenen nostamisesta.

En heille ole kateellisia jo siitä syystä että tiedän kummatkin kaverit, vaan olen kateellinen lähinnä ostajille jotka valitsevat ostos koriinsa kaikkea muuta kun The Keytä.

Mun pitäisi oikeesti olla onnellinen että sain tämän mahdollisuuden ja viimeisin tieto mitä tiedän että yli puolet satsista on jo myyty.. Jotenkin kuitenkin tulee sellanen fiilis että mitäs vittua mä olen tehnyt että mun nesteitä "hyljeksitään" Muutaman kommentin muissa yhteyksissä olen hinnasta kuullut mutta kuten jo aikaisemmin kirjotin niin ei tällä rikastumaan pääse vaikka sen 10ml tiiviste pullon hinta sen 10€ onkin.

Perkele tänään jo kävi mielessä että vihellän pelin poikki ainakin hetkeksi ja katotaan ton myynti erän jälkeen hetken aikaa mitäs tässä tekis. Tosin juttelu frendin kanssa sai pienen kipinän nousemaan ja toivonkin että toi seuraava neste olisi kohta valmis että siitä pääsis tekemään testi kierroksen ja sitä kautta voisi miettiä että saadaan kasvatettua repertuaaria. Toki muutama arvostelu The Keystä on tullut jo ja niitä tippuu tasaseen tahtiin kunhan ihmiset sitä pääsee oikeasti maistelemaan;)

Toivonkin että jos et muuten uskalla nesteestäni antaa julkista palautetta laittakaa mulle sähköpostiin yksityinen revikka/arvostelu. Osoite on coniitestaa( a )gmail.com. Tämä on omalta kannalta aika helvetin tärkee juttu että näkee mitä mieltä porukka on oikeasti. Arvostan sekä niitä positiivisia että negatiivisia palautteita, se kasvattaa tekijää uusien nesteiden osalta siihen että koitetaan saada se omaan suuhun täydellinen neste maistumaan myös muille. Toki on nesteitä jotka ittelle on aivan täydellisia mutta kellekkään muulle ei maistu. sen takia noita testi kierroksia tehdään että saadaan edes jonkinmoinen tieto siitä ollaanko menossa pää vai perse edellä sinne puuhun.


Vähän tossa aikaisemmin sivusin aiheita laajemmin kosien mun mieltä eniten häirinneisiin epäkohtiin sekä meissä höyryttelijöissä että koko yhteisössä.
Se että kaupat pistää lappuja luukulle suomessa kertoo aika karua kieltään suomen valtion ja hallituksen kannan tähän meidän harrastukseen. SE VITUTTAA vaikkakin itellä tuntuu niksat tippuvan tippumistaan.
Tajusin just että perkele 15.11.2014 tulee 365 täyttä päivää höyryillä ;) ja viddu vielä helsingin miitti päivänä ;)

Höyry terveisin
Sami Eräluoto AkA Conii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti